Grundlæggende værdier

Kunden i højsædet

Kunden kommer selvfølgelig i første række for os. Vi vil gøres over ypperste for at levere en service der er over kundens forventninger, samtidig med at vi vil imødekomme enhver ønske fra kunder.

Miljøet

Vores ønske er at levere så miljøvenlig bilpleje som muligt, så vi sammen med vores kunder kan værne om vores klima. Derfor gør vi brug af moderne teknologi, og kan vaske og pleje din bil med mindre end 6 liter vand.

Kvalitet

Kvalitet er vigtig for at vi kan sætte vores kunder i højsædet, derfor vi levere vi hvad mener er den bedste service, til rimelige priser. Kvalitet er ikke alene en service, kvalitet er en vane.

Passion

Vi vil ikke kunne sætte vores kunder i højsædet, værne om vores klima og levere kvalitet, hvis det ikke var for vores passion til biler.

Betingelser

Ansvarlige

  • Virksomhed: Dan Steam
  • CVR. nr: 40926585
  • Telefon: 7178 6666
  • E-mail: Info@dansteam.dk

Booking

  • Booking af vores ydelser kan ske igennem vores hjemmeside, telefonisk og sociale medier. Vores kundeservice har åben alle dage: 09:00 – 21:00.
  • Er din booking bekræftet, skal annullering finde sted senest 24 timer inden den aftalte ankomsttid.
  • Skulle kunden have valgt forkert biltype, beholder vi os retten til at fakturere for det faktiske beløb.

Betaling

  • Vi modtager betaling med kort, Mobile Pay og kontant. Betaling sker efter endt service. Betaling sker fysisk.

Fortrydelse

  • Ændring eller afbestilling skal foregå 24 timer inden aftale via mail til: info@dansteam.dk. Dog forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr på 149,- kr. ved afbud.
  • Kører vi forgæves ud, forbeholder vi os retten til at opkræve hele beløbet.
  • Forsinkelser kan forekomme, derfor venter vi på vores i op til 15 minutter, hvor vi derefter er nødsaget til at køre videre mod næste opgave.
  • Skulle kunden fortryde mens ydelsen er i gang og ikke færdigleveret er vi berigtiget til at opkræve hvad vi mener er rimelig for det stykke arbejde der er udført.

Reklamation

  • Skulle den udførte ydelse ikke leve op til dine krav, bedes kunden kontakte os indenfor 24 timer.
  • Ved brug af reklamation skal kunden rette henvendelse ved mail, med forklaring af mangler samt vedlægge billeder.

Klage

Praktisk Info

  • Det er vigtigt vi kan holde ved din bil og at vi kan åbne alle dørene så vi kan komme til for at kunne udføre vores indvendig pleje.
  • Har kunden ikke valgt ekstraordinær beskidt som tilkøb, og vi mener bilen indgår i den kategori, vil vi fakturere for det faktiske beløb.

Vi er her for at hjælpe dig